Centrum Usług Logistycznych
specjalizuje się w działalności hotelarskiej, restauracyjnej i cateringowej.
W skład Centrum Usług Logistycznych wchodzi obiekt hotelowy w Warszawie, 17 Ośrodków Szkoleniowo–Wypoczynkowych oraz obiekty świadczące usługi hotelarskie, zlokalizowane na terenie całej Polski. Zatrudniamy ponad 300 pracowników, a nasza oferta stanowi jedną z największych w kraju baz noclegowych, liczącą ponad 2000 miejsc.
W ramach grupy Centrum Usług Logistycznych funkcjonuje także Lotnisko Warszawa-Babice, przeznaczone do obsługi ruchu statków powietrznych lotnictwa państwowego oraz cywilnego
Atutami firmy są przede wszystkim lokalizacje obiektów. Hotele i ośrodki są położone w znanych miejscowościach blisko morza, szlaków górskich oraz w centrach dużych miast.
Sprzątaczka / Sprzątacz
- sprzątanie pomieszczeń biurowych, hangarowych i magazynowych na terenie lotniska,
- utrzymanie czystości terenu zewnętrznego w rejonie budynków,
- mycie okien w pomieszczeniach biurowych
- wysoka kultura osobista,
- dokładność,
- samodzielność.
- umowę o pracę na ½ etetu
- miłą atmosferę pracy
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Koordynator Ruchu Naziemnego
Umowa o pracę na ½ etatu
Miejsce pracy: Lotnisko Warszawa - Babice
Region: mazowieckie
Główne zadania:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań Koordynatora Ruchu Naziemnego, w tym nadzorowanie ruchu naziemnego statków powietrznych i pojazdów na lotnisku Warszawa – Babice.
2. W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia służby Koordynatora Ruchu Naziemnego zgodnie z obowiązującą Instrukcją Operacyjną Lotniska Warszawa – Babice (EPBC), Planem Działania w Sytuacji Zagrożenia oraz innymi dokumentami i zarządzeniami obowiązującymi w Centrum Usług Logistycznych.
3. Zamawiający wymaga obsady jednego stanowiska Koordynatora Ruchu Naziemnego w systemie dyżurów:
- 16-godzinnych (od 1 października do 31 marca),
- 12-godzinnych (od 1 kwietnia do 30 listopada),
z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji Operacyjnej Lotniska.
4. Wykonawca będzie wykonywał czynności Koordynatora Ruchu Naziemnego w wymiarze odpowiadającym 1/4 etatu w ciągu miesiąca, przez cały okres trwania umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do udziału we wszystkich szkoleniach organizowanych przez Zarządzającego lotniskiem, wymaganych do pełnienia obowiązków Koordynatora Ruchu Naziemnego, w celu utrzymania ciągłości uprawnień i kompetencji.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów Kodeksu pracy.
7. Wykonawca, realizując zadania służbowe, nie może znajdować się pod wpływem środków odurzających ani psychoaktywnych.
8. Wykonawca gwarantuje, że w trakcie pełnienia dyżuru będzie znał aktualne wyposażenie lotniska Warszawa – Babice oraz skład personalny wszystkich służb operacyjnych.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu realizacji zadań Koordynatora Ruchu Naziemnego przez Zarządzającego.
10. Wykonawca będzie realizował usługę zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zarządzającego lotniskiem.
11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kontroli stanu pola ruchu naziemnego lotniska, w szczególności głównej i trawiastej drogi startowej, dróg kołowania (Delta, Bravo, Alpha, Echo, Foxtrot), płyt postojowych nr 1 i 4, zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentami CUL.
12. Wykonawca zobowiązany jest do kontroli sprawności urządzeń lotniskowych, oświetlenia pasa startowego, bramek śmigłowcowych i świateł przeszkodowych.
13. Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu ogrodzenia, bram wjazdowych, furtek oraz do prowadzenia doraźnej kontroli terenu i podejmowania niezbędnych interwencji zapewniających bezpieczeństwo operacji lotniczych.
14. Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania zabezpieczenia statków powietrznych przed przemieszczeniem, uszkodzeniem, włamaniem i aktami bezprawnej ingerencji.
15. Wykonawca zobowiązany jest do nadzoru nad ruchem pojazdów i pieszych oraz do kierowania ruchem statków powietrznych w polu ruchu naziemnego.
16. Wykonawca zobowiązany jest brać czynny udział w działaniach w sytuacjach zagrożenia, zgodnie z Planem Działania w Sytuacji Zagrożenia.
17. Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania przestrzegania przepisów w zakresie ochrony fizycznej i zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów i statków powietrznych.
18. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania i wydawania kluczy do pomieszczeń służbowych, bram wjazdowych i furtek wejściowych.
19. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania opłat lotniskowych, wystawiania faktur, obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego, zgodnie z obowiązującą taryfą.
20. Na 7 dni przed rozpoczęciem danego miesiąca kalendarzowego Zamawiający przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na obsadę grafiku Koordynatora Ruchu Naziemnego.
21. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i prowadzenia rozmów telefonicznych w sprawach służbowych w trakcie dyżuru.
22. Miejsce wykonywania usługi:
1) Wieża Lotniska Warszawa – Babice, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 57, 00-476 Warszawa, lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie lotniska;
2) Lotnisko Warszawa – Babice to lotnisko użytku wyłącznego, przeznaczone do zabezpieczenia operacji lotniczych lotnictwa państwowego, udostępnione dla GA i szkolenia lotniczego;
3) Lotnisko posiada pole manewrowe, w tym drogi startowe, drogi kołowania, płyty postojowe, a także infrastrukturę techniczną i nawigacyjną;
4) Zamawiający zapewni dostęp do Instrukcji Operacyjnej Lotniska na miejscu świadczenia usługi;
5) Dane o lotnisku dostępne są w Zbiorze Informacji Lotniczych AIP Polska VFR.
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 815 lub 668 804 198
Aplikacje należy wysyłać na adres: august.staszkiewicz@cul.com.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dyżurny Informacji Lotniczej
Umowa o pracę na ½ etatu
Miejsce pracy: Lotnisko Warszawa - Babice
Region: mazowieckie
Główne zadania:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań Dyżurnego Informacji Lotniczej, w tym prowadzenie wykazu operacji startów i lądowań na lotnisku Warszawa – Babice.
2. W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadań Dyżurnego Informacji Lotniczej zgodnie z obowiązującą Instrukcją Operacyjną Lotniska Warszawa – Babice (EPBC), Planem Działania w Sytuacji Zagrożenia oraz innymi dokumentami i zarządzeniami obowiązującymi w Centrum Usług Logistycznych.
3. Zamawiający wymaga obsady jednego stanowiska Dyżurnego Informacji Lotniczej w systemie dyżurów:
- 16-godzinnych (od 1 października do 31 marca),
- 12-godzinnych (od 1 kwietnia do 30 listopada),
zgodnie z zapisami Instrukcji Operacyjnej Lotniska.
4. Wykonawca będzie wykonywał czynności Dyżurnego Informacji Lotniczej w wymiarze odpowiadającym 1/2 etatu w ciągu miesiąca, przez cały okres trwania umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do udziału we wszystkich szkoleniach organizowanych przez Zarządzającego lotniskiem, wymaganych do pełnienia obowiązków Dyżurnego Informacji Lotniczej, w celu utrzymania ciągłości uprawnień i kompetencji.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów Kodeksu pracy.
7. Wykonawca, realizując zadania służbowe, nie może znajdować się pod wpływem środków odurzających ani psychoaktywnych.
8. Wykonawca gwarantuje, że w trakcie pełnienia dyżuru będzie znał aktualne wyposażenie lotniska Warszawa – Babice oraz skład personalny wszystkich służb operacyjnych.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu realizacji zadań Dyżurnego Informacji Lotniczej przez Zarządzającego.
10. Wykonawca będzie realizował usługę zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zarządzającego lotniskiem.
11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania danych meteorologicznych obowiązujących na lotnisku Warszawa – Babice do odpowiednich sieci danych.
12. Na 7 dni przed rozpoczęciem danego miesiąca kalendarzowego Zamawiający przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na obsadę grafiku Dyżurnego Informacji Lotniczej.
13. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i prowadzenia rozmów telefonicznych w sprawach służbowych w trakcie pełnienia dyżuru.
14. Miejsce wykonywania usługi:
1) Wieża Lotniska Warszawa – Babice, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 57, 00-476 Warszawa, lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Lotniska Warszawa – Babice, wyposażone w niezbędną infrastrukturę;
2) Lotnisko Warszawa – Babice jest lotniskiem użytku wyłącznego, przeznaczonym do zabezpieczenia operacji lotniczych lotnictwa państwowego, udostępnionym dla lotnictwa GA z możliwością prowadzenia szkolenia lotniczego;
3) Lotnisko Warszawa – Babice posiada pole manewrowe, w tym główną i trawiastą drogę startową, drogi kołowania, płyty postojowe dla statków powietrznych, a także instalacje elektryczne, wodociągowe, deszczowe oraz naziemne urządzenia nawigacyjne;
4) Zamawiający zapewni dostęp do Instrukcji Operacyjnej Lotniska na stanowisku świadczenia usługi;
5) Dane o lotnisku dostępne są w Zbiorze Informacji Lotniczych AIP Polska VFR.
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 815 lub 668 804 198
Aplikacje należy wysyłać na adres: august.staszkiewicz@cul.com.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Specjalista ds. inwestycji i remontów
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 801
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Kelner / Kelnerka
- Obsługa restauracji i baru w zakresie przyjmowania i serwowania zamówień,
- Znajomość i umiejętność prezentacji menu,
- Przygotowywanie sali śniadaniowej,
- Przygotowywanie sali konferencyjnej oraz przerw kawowych,
- Wysoka kultura osobista i otwartość na ludzi a tym samym profesjonalna obsługa Gości zgodnie z wyznaczonymi standardami,
- Szybkie reagowanie na uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w sposób gwarantujący pełną satysfakcję gości,
- Dbałość o wizerunek restauracji,
- Przyjmowanie płatności oraz odpowiedzialność za inwentaryzację i powierzone mienie.
- Wysoka kultura osobista,
- Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji,
- Optymizm, sumienność i zaangażowanie,
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
- Dyspozycyjność oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Mile widziana znajomość jednego języka obcego (preferowany angielski),
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kelner/barman,
- Aktualna książeczka zdrowia dla celów sanitarno – epidemiologicznych.
- Znajomość języka polskiego
- Możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Osobom, które są w pełni dyspozycyjne do podjęcia pracy w pełnym wymiarze czasu pracy oferujemy umowę o pracę,
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Posiłek w czasie wykonywanej pracy
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Pokojowa / Pokojowy
- Utrzymanie czystości w pokojach oraz części wspólnych w ośrodku
- wysoka kultura osobista,
- dokładność, samodzielność, dyskrecja,
- dyspozycyjność,
- mile widziane doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej.
- miłą atmosferę pracy
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
KUCHARZ
- Doświadczenie na stanowisku kucharza mile widziane,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Znajomość systemów kontroli jakości i czystości (HACCP) mile widziana,
- Aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych,
- Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu,
- Znajomość języka polskiego w stopniu podstawowym
- Przygotowanie potraw i dań zgodnie z obowiązującymi standardami i recepturami,
- Estetyczne i prawidłowe prezentowanie potraw i dań,
- Przestrzeganie norm i standardów HACCP,
- Dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu.
- Pracę pełną wyzwań w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole,
- Szkolenia stanowiskowe,
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
POMOC KUCHENNA
- Przygotowanie potraw i dań zgodnie z obowiązującymi standardami i recepturami
- Estetyczne i prawidłowe prezentowanie potraw i dań
- Utrzymywanie norm sanitarnych, higieny, bezpieczeństwa i kontroli jakości
- Dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu
- Doświadczenie na stanowisku pomoc kuchenna mile widziane
- Umiejętność pracy w zespole
- Znajomość i przestrzeganie norm sanitarnych, higieny, bezpieczeństwa i kontroli jakości mile widziana
- Aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
- Dyspozycyjność
- Pracę pełną wyzwań w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole
- Szkolenia stanowiskowe
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Międzyzdroje, Dziwnów
Do głównych zadań będzie należeć:
- bezpośrednia obsługa Gości
- przyjmowanie rezerwacji na pobyt oraz usługi dodatkowe
- dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości -check in/out, wystawianie faktur
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z Gościem
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Recepcjonistka / Recepcjonista
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań będzie należeć:
- bezpośrednia obsługa Gości
- przyjmowanie rezerwacji na pobyt oraz usługi dodatkowe
- dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości -check in/out, wystawianie faktur
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie minimum średnie
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z Gościem
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 816
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa
na 1/2 etatu
Miejsce pracy: Warszawa
województwo mazowieckie
Do głównych zadań będzie należeć:
- nadzór nad dokumentacją Cyberbezpieczeństawa na etapie jej opracowania, weryfikacji, aktualizacji, udostępniania i przechowywania
- planowanie, koordynacja i nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i funkcjonowaniem Systemu i Zarządzania Cyberbezpieczeństwa,
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych ( KRI, Dyrektywa NI2),
- prowadzenie rejestru incydentów Cyberbezpieczeństwa,
- kontakt z podmiotami Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa,
- analizy systemu IT i metod poprawy zabezpieczeń,
- wspieranie procesów bezpieczeństwa Systemów teleinformatycznych przez wdrażanie i rozwój zabezpieczeń technicznych i informatycznych,
- wdrożenie procedur bezpieczeństwa zaimplementowanych w systemie IT,
- utrzymanie i rozwój systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- planowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa,
- obsługiwanie incydentów oraz prowadzenie analizy ryzyka z zakresu zabezpieczeń,
- monitorowanie stanu bezpieczeństwa poszczególnych elementów systemów teleinformatycznych, w tym przeglądanie logów i informacji powstałych w narzędziach monitorujących bezpieczeństwo systemów IT,
- identyfikacja luk w zabezpieczeniach systemów teleinformatycznych,
- wykrywanie incydentów oraz analizowanie ryzyka,
- prowadzenie analiz i przedkładanie raportów z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- udział w audytach zewnętrznych prowadzonych w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- współpraca z wykonawcami systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych mających na celu podniesienie świadomości użytkowników końcowych na zagrożenia dla bezpieczeństwa teleinformatycznego
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie cyberbezpieczeństwa, bezpieczeństwa systemów informatycznych lub pokrewne,
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa systemów informatycznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office).
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe w zakresie informatyki,
- doświadczenie na stanowisku związanym z bezpieczeństwem informacji lub systemów informacyjnych,
- certyfikat audytora wewnętrznego lub wiodącego w zakresie norm ISO 2231,27001 lub 31000,
- inne certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa systemów informatycznych.
Aplikacje należy wysyłać na adres: kadry@cul.com.pl
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Specjalista ds. zamówień publicznych
Umowa o pracę na zastępstwo
Miejsce pracy: Warszawa
województwo mazowieckie
Do głównych zadań będzie należeć :
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej (w tym wzorów umów, opisu przedmiotu zamówienia, załączników)
- przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń w trybach krajowych i unijnych
- przygotowywanie i aktualizowanie planów zamówień publicznych
- opiniowanie umów i zakupów dotyczących zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem
Wymagania:
- biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
- biegła znajomość oprogramowania Office (Word, excel)
- minimum roczne doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych
- umiejętność pracy w zespole pod presją czasu
Aplikacje należy wysyłać na adres: kadry@cul.com.pl
Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).