Kariera

  1. Strona główna
  2. CUL
  3. Kariera

Oferty pracy

w całej Polsce

Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy w obiektach Centrum Usług Logistycznych:

Centrum Usług Logistycznych
specjalizuje się w działalności hotelarskiej, restauracyjnej i cateringowej.

W skład Centrum Usług Logistycznych wchodzi obiekt hotelowy w Warszawie, 17 Ośrodków Szkoleniowo–Wypoczynkowych oraz obiekty świadczące usługi hotelarskie, zlokalizowane na terenie całej Polski. Zatrudniamy ponad 300 pracowników, a nasza oferta stanowi jedną z największych w kraju baz noclegowych, liczącą ponad 2000 miejsc.

W ramach grupy Centrum Usług Logistycznych funkcjonuje także Lotnisko Warszawa-Babice, przeznaczone do obsługi ruchu statków powietrznych lotnictwa państwowego oraz cywilnego

Atutami firmy są przede wszystkim lokalizacje obiektów. Hotele i ośrodki są położone w znanych miejscowościach blisko morza, szlaków górskich oraz w centrach dużych miast.

 

Sprzątaczka / Sprzątacz

Miejsce pracy: Warszawa - Lotnisko Babice
Województwo mazowieckie
Opis stanowiska:
  • sprzątanie pomieszczeń biurowych, hangarowych i magazynowych na terenie lotniska,
  • utrzymanie czystości terenu zewnętrznego w rejonie budynków,
  • mycie okien w pomieszczeniach biurowych
Wymagania:
  • wysoka kultura osobista,
  • dokładność,
  • samodzielność.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na ½ etetu
  • miłą atmosferę pracy
 
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 504 315 868 lub przesłanie CV na adres kadry@cul.com.pl

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Koordynator Ruchu Naziemnego

Umowa o pracę na ½ etatu
Miejsce pracy: Lotnisko Warszawa - Babice
Region: mazowieckie

Główne zadania:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań Koordynatora Ruchu Naziemnego, w tym nadzorowanie ruchu naziemnego statków powietrznych i pojazdów na lotnisku Warszawa – Babice.

2. W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia służby Koordynatora Ruchu Naziemnego zgodnie z obowiązującą Instrukcją Operacyjną Lotniska Warszawa – Babice (EPBC), Planem Działania w Sytuacji Zagrożenia oraz innymi dokumentami i zarządzeniami obowiązującymi w Centrum Usług Logistycznych.

3. Zamawiający wymaga obsady jednego stanowiska Koordynatora Ruchu Naziemnego w systemie dyżurów:
- 16-godzinnych (od 1 października do 31 marca),
- 12-godzinnych (od 1 kwietnia do 30 listopada),
z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji Operacyjnej Lotniska.

4. Wykonawca będzie wykonywał czynności Koordynatora Ruchu Naziemnego w wymiarze odpowiadającym 1/4 etatu w ciągu miesiąca, przez cały okres trwania umowy.

5. Wykonawca zobowiązuje się do udziału we wszystkich szkoleniach organizowanych przez Zarządzającego lotniskiem, wymaganych do pełnienia obowiązków Koordynatora Ruchu Naziemnego, w celu utrzymania ciągłości uprawnień i kompetencji.

6. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów Kodeksu pracy.

7. Wykonawca, realizując zadania służbowe, nie może znajdować się pod wpływem środków odurzających ani psychoaktywnych.

8. Wykonawca gwarantuje, że w trakcie pełnienia dyżuru będzie znał aktualne wyposażenie lotniska Warszawa – Babice oraz skład personalny wszystkich służb operacyjnych.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu realizacji zadań Koordynatora Ruchu Naziemnego przez Zarządzającego.

10. Wykonawca będzie realizował usługę zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zarządzającego lotniskiem.

11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia kontroli stanu pola ruchu naziemnego lotniska, w szczególności głównej i trawiastej drogi startowej, dróg kołowania (Delta, Bravo, Alpha, Echo, Foxtrot), płyt postojowych nr 1 i 4, zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentami CUL.

12. Wykonawca zobowiązany jest do kontroli sprawności urządzeń lotniskowych, oświetlenia pasa startowego, bramek śmigłowcowych i świateł przeszkodowych.

13. Wykonawca zobowiązany jest do kontroli stanu ogrodzenia, bram wjazdowych, furtek oraz do prowadzenia doraźnej kontroli terenu i podejmowania niezbędnych interwencji zapewniających bezpieczeństwo operacji lotniczych.

14. Wykonawca zobowiązany jest do kontrolowania zabezpieczenia statków powietrznych przed przemieszczeniem, uszkodzeniem, włamaniem i aktami bezprawnej ingerencji.

15. Wykonawca zobowiązany jest do nadzoru nad ruchem pojazdów i pieszych oraz do kierowania ruchem statków powietrznych w polu ruchu naziemnego.

16. Wykonawca zobowiązany jest brać czynny udział w działaniach w sytuacjach zagrożenia, zgodnie z Planem Działania w Sytuacji Zagrożenia.

17. Wykonawca zobowiązany jest do nadzorowania przestrzegania przepisów w zakresie ochrony fizycznej i zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektów i statków powietrznych.

18. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania i wydawania kluczy do pomieszczeń służbowych, bram wjazdowych i furtek wejściowych.

19. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania opłat lotniskowych, wystawiania faktur, obsługi kasy fiskalnej i terminala płatniczego, zgodnie z obowiązującą taryfą.

20. Na 7 dni przed rozpoczęciem danego miesiąca kalendarzowego Zamawiający przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na obsadę grafiku Koordynatora Ruchu Naziemnego.

21. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i prowadzenia rozmów telefonicznych w sprawach służbowych w trakcie dyżuru.

22. Miejsce wykonywania usługi:
1) Wieża Lotniska Warszawa – Babice, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 57, 00-476 Warszawa, lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie lotniska;
2) Lotnisko Warszawa – Babice to lotnisko użytku wyłącznego, przeznaczone do zabezpieczenia operacji lotniczych lotnictwa państwowego, udostępnione dla GA i szkolenia lotniczego;
3) Lotnisko posiada pole manewrowe, w tym drogi startowe, drogi kołowania, płyty postojowe, a także infrastrukturę techniczną i nawigacyjną;
4) Zamawiający zapewni dostęp do Instrukcji Operacyjnej Lotniska na miejscu świadczenia usługi;
5) Dane o lotnisku dostępne są w Zbiorze Informacji Lotniczych AIP Polska VFR.
 

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 815 lub 668 804 198

Aplikacje należy wysyłać na adres:  august.staszkiewicz@cul.com.pl 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

Dyżurny Informacji Lotniczej

Umowa o pracę na ½ etatu
Miejsce pracy: Lotnisko Warszawa - Babice
Region: mazowieckie


Główne zadania:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań Dyżurnego Informacji Lotniczej, w tym prowadzenie wykazu operacji startów i lądowań na lotnisku Warszawa – Babice.

2. W ramach świadczenia usługi Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadań Dyżurnego Informacji Lotniczej zgodnie z obowiązującą Instrukcją Operacyjną Lotniska Warszawa – Babice (EPBC), Planem Działania w Sytuacji Zagrożenia oraz innymi dokumentami i zarządzeniami obowiązującymi w Centrum Usług Logistycznych.

3. Zamawiający wymaga obsady jednego stanowiska Dyżurnego Informacji Lotniczej w systemie dyżurów:
- 16-godzinnych (od 1 października do 31 marca),
- 12-godzinnych (od 1 kwietnia do 30 listopada),
zgodnie z zapisami Instrukcji Operacyjnej Lotniska.

4. Wykonawca będzie wykonywał czynności Dyżurnego Informacji Lotniczej w wymiarze odpowiadającym 1/2 etatu w ciągu miesiąca, przez cały okres trwania umowy.

5. Wykonawca zobowiązuje się do udziału we wszystkich szkoleniach organizowanych przez Zarządzającego lotniskiem, wymaganych do pełnienia obowiązków Dyżurnego Informacji Lotniczej, w celu utrzymania ciągłości uprawnień i kompetencji.

6. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących przepisów Kodeksu pracy.

7. Wykonawca, realizując zadania służbowe, nie może znajdować się pod wpływem środków odurzających ani psychoaktywnych.

8. Wykonawca gwarantuje, że w trakcie pełnienia dyżuru będzie znał aktualne wyposażenie lotniska Warszawa – Babice oraz skład personalny wszystkich służb operacyjnych.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu realizacji zadań Dyżurnego Informacji Lotniczej przez Zarządzającego.

10. Wykonawca będzie realizował usługę zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zarządzającego lotniskiem.

11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania danych meteorologicznych obowiązujących na lotnisku Warszawa – Babice do odpowiednich sieci danych.

12. Na 7 dni przed rozpoczęciem danego miesiąca kalendarzowego Zamawiający przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na obsadę grafiku Dyżurnego Informacji Lotniczej.

13. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i prowadzenia rozmów telefonicznych w sprawach służbowych w trakcie pełnienia dyżuru.

14. Miejsce wykonywania usługi:
1) Wieża Lotniska Warszawa – Babice, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 57, 00-476 Warszawa, lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Lotniska Warszawa – Babice, wyposażone w niezbędną infrastrukturę;
2) Lotnisko Warszawa – Babice jest lotniskiem użytku wyłącznego, przeznaczonym do zabezpieczenia operacji lotniczych lotnictwa państwowego, udostępnionym dla lotnictwa GA z możliwością prowadzenia szkolenia lotniczego;
3) Lotnisko Warszawa – Babice posiada pole manewrowe, w tym główną i trawiastą drogę startową, drogi kołowania, płyty postojowe dla statków powietrznych, a także instalacje elektryczne, wodociągowe, deszczowe oraz naziemne urządzenia nawigacyjne;
4) Zamawiający zapewni dostęp do Instrukcji Operacyjnej Lotniska na stanowisku świadczenia usługi;
5) Dane o lotnisku dostępne są w Zbiorze Informacji Lotniczych AIP Polska VFR.


Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 815 lub 668 804 198

Aplikacje należy wysyłać na adres:  august.staszkiewicz@cul.com.pl 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

Specjalista ds. inwestycji i remontów

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
 
 
Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie działań dotyczących przestrzegania przepisów prawnych mających zastosowanie podczas realizacji zadań inwestycyjnych.
I. ZADANIA:
1) znajomość i przestrzeganie ustaw, rozporządzeń regulujących zagadnienia związane z realizacją inwestycji.
2) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa w sprawie zasad opracowania i realizacji planów rzeczowych.
3) sporządzanie:
a) sporządzaniem kosztorysów inwestorskich, zestawień, obmiarów robót itp.,
b) niezbędnej dokumentacji związanej z przygotowaniem inwestycji i remontów,
c) kosztów zadania inwestycyjnego,
d) projektów umów we współpracy z Radcą Prawnym dla zadań inwestycyjnych i remontów;
e) sporządzaniem wniosków inwestycyjnych, programów inwestycji i programów funkcjonalno- użytkowych;
f) planów inwestycji i remontów;
4) uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji inwestycji i rękojmi;
5) sporządzenie protokołu ostatecznego gwarancyjnego;
6) kompletowanie całej dokumentacji przetargowej dla inwestycji i remontów oraz sporządzanie wniosków o rozpoczęcie procedury postępowania o zamówienie publiczne;
7) udział w:
a) odbiorach zadań inwestycyjnych i  remontowych;
b) komisjach zgodnie z decyzją organizacyjną;
c) spotkaniach i naradach dot. inwestycji i remontów.
8) inne polecenia przełożonego.
 
II. SZCZEGÓLNE UPRAWNIENIA:
1. Wyższe wykształcenie w specjalności budowlanej.
 
III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA:
1. Realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
2. Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych, przepisów bhp, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie wykonywania obowiązków;
3. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia przetargów związanych z zakresem działalności Zespołu zabezpieczenia logistycznego;
4. Właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiały archiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
5. Utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia;
6. Dokumentację tworzoną w podległej komórce wewnętrznej;
7. Realizację przyjętych zaleceń pokontrolnych.
 
IV. KRYTERIA OCENY:
- dbałość o stan techniczny i utrzymanie infrastruktury CUL;
- rzetelność dokumentacji i terminowości.

 Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 801

Aplikacje należy wysyłać na adres: marzena.baran@cul.com.pl
 
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

 

Kelner / Kelnerka

Miejsce pracy: Międzyzdroje, Dziwnów
 
 
Główne obowiązki:
  1. Obsługa restauracji i baru w zakresie przyjmowania i serwowania zamówień,
  2. Znajomość i umiejętność prezentacji menu,
  3. Przygotowywanie sali śniadaniowej,
  4. Przygotowywanie sali konferencyjnej oraz przerw kawowych,
  5. Wysoka kultura osobista i otwartość na ludzi a tym samym profesjonalna obsługa Gości zgodnie z wyznaczonymi standardami,
  6. Szybkie reagowanie na uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w sposób gwarantujący pełną satysfakcję gości,
  7. Dbałość o wizerunek restauracji,
  8. Przyjmowanie płatności oraz odpowiedzialność za inwentaryzację i powierzone mienie.
Wymagania:
  1. Wysoka kultura osobista,
  2. Komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji,
  3. Optymizm, sumienność i zaangażowanie,
  4. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  5. Dyspozycyjność oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  6. Mile widziana znajomość  jednego języka obcego (preferowany angielski),
  7. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku kelner/barman,
  8. Aktualna książeczka zdrowia dla celów sanitarno – epidemiologicznych.
  9. Znajomość języka polskiego 
Oferujemy:
  1. Możliwość budowania swojej ścieżki rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  2. Osobom, które są w pełni dyspozycyjne do podjęcia pracy w pełnym wymiarze czasu pracy oferujemy umowę o pracę,
  3. Stabilne warunki zatrudnienia.
  4. Posiłek w czasie wykonywanej pracy

 

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327

Aplikacje należy wysyłać na adres: wojciech.truszkowski@cul.com.pl 
 
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

Pokojowa / Pokojowy

Miejsce pracy: Międzyzdroje, Dziwnów
 
Opis stanowiska:
  • Utrzymanie czystości w pokojach  oraz części wspólnych w  ośrodku
Wymagania:
  • wysoka kultura osobista,
  • dokładność, samodzielność, dyskrecja,
  • dyspozycyjność,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej.
Oferujemy:
  • miłą atmosferę pracy

 

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327

Aplikacje należy wysyłać na adres: wojciech.truszkowski@cul.com.pl 
 
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

KUCHARZ

Miejsce pracy: Dziwnów 
 
Oczekiwania wobec kandydatów:
  1. Doświadczenie na stanowisku kucharza mile widziane,
  2. Umiejętność pracy w zespole,
  3. Znajomość systemów kontroli jakości i czystości (HACCP) mile widziana,
  4. Aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych,
  5. Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu,
  6. Znajomość języka polskiego w stopniu podstawowym 
Najważniejsze obowiązki:
  1. Przygotowanie potraw i dań zgodnie z obowiązującymi standardami i recepturami, 
  2. Estetyczne i prawidłowe prezentowanie potraw i dań, 
  3. Przestrzeganie norm i standardów HACCP, 
  4. Dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu.
Oferujemy:
  1. Pracę pełną wyzwań w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole,
  2. Szkolenia stanowiskowe,

 

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327

Aplikacje należy wysyłać na adres: wojciech.truszkowski@cul.com.pl 
 
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

POMOC KUCHENNA

Miejsce pracy: Międzyzdroje, Dziwnów
 
Najważniejsze obowiązki:
  1. Przygotowanie potraw i dań zgodnie z obowiązującymi standardami i recepturami
  2. Estetyczne i prawidłowe prezentowanie potraw i dań
  3. Utrzymywanie norm sanitarnych, higieny, bezpieczeństwa i kontroli jakości
  4. Dbanie o prawidłowe magazynowanie żywności i sprzętu
Oczekiwania wobec kandydatów:
  1. Doświadczenie na stanowisku pomoc kuchenna mile widziane
  2. Umiejętność pracy w zespole
  3. Znajomość i przestrzeganie norm sanitarnych, higieny, bezpieczeństwa i kontroli jakości mile widziana
  4. Aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych
  5. Dyspozycyjność
Oferujemy:
  1. Pracę pełną wyzwań w profesjonalnym, ukierunkowanym na sukces zespole
  2. Szkolenia stanowiskowe

 

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327

Aplikacje należy wysyłać na adres: wojciech.truszkowski@cul.com.pl 
 
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

Recepcjonistka / Recepcjonista

Miejsce pracy: Międzyzdroje, Dziwnów


Do głównych zadań będzie należeć:

  1. bezpośrednia obsługa Gości
  2. przyjmowanie rezerwacji na pobyt oraz usługi dodatkowe
  3. dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości -check in/out, wystawianie faktur

Od kandydatów oczekujemy:

  1. wykształcenie minimum średnie
  2. dobra znajomość języka angielskiego,
  3. umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z Gościem
  4. wysoka kultura osobista
  5. umiejętność pracy w zespole
  6. mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  7. znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie

 

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 512 105 327

Aplikacje należy wysyłać na adres: wojciech.truszkowski@cul.com.pl 
 
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

 

Recepcjonistka / Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa


Do głównych zadań będzie należeć:

  1. bezpośrednia obsługa Gości
  2. przyjmowanie rezerwacji na pobyt oraz usługi dodatkowe
  3. dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gości -check in/out, wystawianie faktur

Od kandydatów oczekujemy:

  1. wykształcenie minimum średnie
  2. dobra znajomość języka angielskiego,
  3. umiejętności nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z Gościem
  4. wysoka kultura osobista
  5. umiejętność pracy w zespole
  6. mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  7. znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie

 

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 504 315 816

Aplikacje należy wysyłać na adres: aneta.miszkurka@cul.com.pl
 
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

Specjalista ds. cyberbezpieczeństwa

na 1/2 etatu

Miejsce pracy: Warszawa
województwo mazowieckie

 

Do głównych zadań będzie należeć:

  1. nadzór nad dokumentacją Cyberbezpieczeństawa na etapie jej opracowania, weryfikacji, aktualizacji, udostępniania i przechowywania
  2. planowanie, koordynacja i nadzór nad opracowaniem, wdrażaniem i funkcjonowaniem Systemu i Zarządzania Cyberbezpieczeństwa,
  3. przeprowadzanie audytów wewnętrznych ( KRI, Dyrektywa NI2),
  4. prowadzenie rejestru incydentów Cyberbezpieczeństwa,
  5. kontakt z podmiotami Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa,
  6. analizy systemu IT i metod poprawy zabezpieczeń,
  7. wspieranie procesów bezpieczeństwa Systemów teleinformatycznych przez wdrażanie i rozwój zabezpieczeń technicznych i informatycznych,
  8. wdrożenie procedur bezpieczeństwa zaimplementowanych w systemie IT,
  9. utrzymanie i rozwój systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  10. planowanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu Cyberbezpieczeństwa,
  11. obsługiwanie incydentów oraz prowadzenie analizy ryzyka z zakresu zabezpieczeń,
  12. monitorowanie stanu bezpieczeństwa poszczególnych elementów systemów teleinformatycznych, w tym przeglądanie logów i informacji powstałych w narzędziach monitorujących bezpieczeństwo systemów IT,
  13. identyfikacja luk w zabezpieczeniach systemów teleinformatycznych,
  14. wykrywanie incydentów oraz analizowanie ryzyka,
  15. prowadzenie analiz i przedkładanie raportów z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  16. udział w audytach zewnętrznych prowadzonych w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  17. współpraca z wykonawcami systemów bezpieczeństwa teleinformatycznego,
  18. prowadzenie działań edukacyjno-informacyjnych mających na celu podniesienie świadomości użytkowników końcowych na zagrożenia dla bezpieczeństwa teleinformatycznego

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe w zakresie cyberbezpieczeństwa, bezpieczeństwa systemów informatycznych lub pokrewne,
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa systemów informatycznych,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office).

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe w zakresie informatyki,
  • doświadczenie na stanowisku związanym z bezpieczeństwem informacji lub systemów informacyjnych,
  • certyfikat audytora wewnętrznego lub wiodącego w zakresie norm ISO 2231,27001 lub 31000,
  • inne certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa systemów informatycznych.

 

Aplikacje należy wysyłać na adres: kadry@cul.com.pl

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 502 647 754 lub mailowo: kadry@cul.com.pl

 

 

Specjalista ds. zamówień publicznych

Umowa o pracę na zastępstwo

Miejsce pracy: Warszawa
województwo mazowieckie

 

Do głównych zadań będzie należeć :

 

  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej (w tym wzorów umów, opisu przedmiotu zamówienia, załączników)
  • przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń w trybach krajowych i unijnych
  • przygotowywanie i aktualizowanie planów zamówień publicznych
  • opiniowanie umów i zakupów dotyczących zamówień publicznych zgodnie z wewnętrznym regulaminem

Wymagania:

  • biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych
  • biegła znajomość oprogramowania Office (Word, excel)
  • minimum roczne doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych
  • umiejętność pracy w zespole pod presją czasu

 

Aplikacje należy wysyłać na adres: kadry@cul.com.pl

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 502 647 754 lub mailowo: kadry@cul.com.pl

 

 

Nasze usługi

Skorzystaj z naszych uslug i zaplanuj swój pobyt

Newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij